Régebbi és újabb események - leginkább utódaimnak

Papa project

Papa project

2022.02.22. = 9999. december 31.

A blog.hu új időszámítása

2022. február 22. - oktata

Új időszámítás kezdődött a blog.hu-n. Meg lehet, hogy valamit "csinált" a sötét anyag. Eszerint Krisztus után 9999 év végét éljük. Így nagy elánnal és elvárásokkal élem - talán világcsúcsot jelentő - 8050. életévemet. Ez nem vicc és nem álhír!

Van egy jó hír is: megállt az idő, a dátum nem változik. Egy hete vettem észre. A "Kapcsolat" révén 2x jeleztem a "Működési hiba" jelenségét az illetékeseknek, válasz nem érkezett, a probléma nem változott. 

Megírtam ezt a posztot az utókornak és élesítettem. Láss csodát, gombnyomásra fiatalodtam 7979 évet. (Ha nem hiszed, számolj utána. Én megtettem.) Meg eltűnt - részben - a 9999, és egyszerre lőn 2022 is. Oszt valamiért megint csak eltűnt a szöveg és a kép a posztból, de legalább a bejegyzés linkje meg a főcím megmaradt. Így ezt a V2.0 változatát a posztnak gyorsan elkészítettem okulásul másoknak. Jó szórakozást a képekhez!  

inked9999_li.jpg

inked9999b_li_2.jpg

Fenti képhez: időközben "természetesen" elveszett a 2022-es címke. Ezen poszt élesítése után újból lett, meg is maradt. 

inked9999c_li.jpg

Feladat adott - gondolom. Menteni amit lehet, élesíteni mindent, hátha elveszik 9999, és lehet törölni a felesleges kísérletező posztokat. Majd legközelebb, mert túl sokat vacakoltam eddig is az egésszel.

A bejegyzés trackback címe:

https://papaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr9617730328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása