Régebbi és újabb események - leginkább utódaimnak

Papa project

Papa project

Pancserteszt: Oxford Tracker motoros csizma

Jót jó áron, ár-értékben nehezen verhető!

2020. július 04. - oktata

Sűrű és tartós töketlenkedések után végre megvettem motoros csizmámat. Ebbe persze belejátszott a januári bokatörésem, meg a Covid-19 miatti korlátozások - de legalább jól utánanéztem a dolgoknak. Tudatos döntés és vétel volt. Előre eldöntöttem, hogy túracsizmát és csak próba után vásárolok, így ezúttal az online vétel kiesett. És nagyon jól tettem. Költséghatékony, jó megoldásra törekedtem. Több boltban voltam, több csizmát felpróbáltam, árérzékenységemet 50e környékén húztam meg. A vége egy Oxford Tracker lett. Egy hetet kellett a méretre várni, és 33e volt az ára. Nagyjából annyi, mint külföldön, nem pofátlanul felülárazva.

Ez szerintem ár-érték arányban ma az egyik legjobb vétel. Ennek baromi jó USA és angol tesztjei és felhasználói értékelései vannak. (A hivatkozások csak kiemelt példák, de hasonló van az amazonon, vagy keress rá guglival.) A fő gondnak a méretet és a passzentosságot jelzi az értékelések többsége. Hát nem, jó a méret, csak ne kényeskedj a fel- és levételkor. Meg törd be használattal. Max. eggyel nagyobbat érdemes felpróbálni, esetleg a betétet kivenni. Azt pedig nagyon jól tettem, hogy óvatos duhajként nem kísérleteztem a boltból az új csizmában hazajönni. Mert új csizma, új motorbeállítások. Mentem vele pár száz kilométert két motorral is. Nagyon kényelmes, de a sebváltón és a fékpedálon állítani kellett a magas orr és a megváltozott lábfej pozíció miatt. 

Persze pár hét és kevés km után messzemenő következtetéseket nem lehet levonni. De tetszik a csizma, tényleg nagyon kényelmes, járás közben is. Kétségtelenül, nagyon kemény az orra meg a sarka. Felvétele és különösen levétele külön tortúra, hamar oxigénhiányossá lehet vele válni. De utána már egészen szuper, nagyon stabil, sehol nem nyom, és dög melegben sem izzadtam bele. A talpa is pont jó, nem csúszik, és bár kemény, mégis megfelelően rugalmas. A csizma minden keménységét és vastagságát természetesen szokni kell. Ami érdekes volt és nem számítottam rá, hogy az üléspoziciómat is megváltoztatta. Alacsonynak tűnik a Honda, pedig eddig tökéletesnek éreztem. 

Remélem ez a kezdeti jó véleményem távlatokban is megmarad. Amúgy Made in Pakistan.

img_20200619_183923.jpg

img_20200619_184138.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://papaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr5215982304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása