Régebbi és újabb események - leginkább utódaimnak

Papa project

Papa project

Újra motoron - 70 nap után

Piaggioval a házi kis körön

2020. március 26. - oktata

Szóval 70 nap kényszerszünet után újra motoron voltam! Három hete vették le a gipszet a lábamról. Már lehetett volna vele menni, de az elmúlt napokban vacak idő volt. Eleve csak 3 napja kezdtem sétálni, mert eddig nem tudtam rá cipőt húzni. Eddig összesen 9-10 km-t gyalogoltam. És olyan nagyon nem tetszett a lábamnak. Viszont határozottan jót tett neki. Így a mai szép időben nekiduráltam magamat. Előbb lepucoltam a mocit a januári malőr után. Majd némi kekeckedés után sikerült beindítani. Érd - Parkvárosban túl nagynak véltem a forgalmat meg az emberek nyüzsgését - jó M7 lejáró meg bevásárló központ. De akkor is. A Törökbálint - Telenor kör a vártnak megfelelően minimális üzemben.

Nézzétek meg a képgalériát (16 kép)!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://papaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr9515561650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása