Régebbi és újabb események - leginkább utódaimnak

Papa project

Papa project

Újabb kalandok a horizonton: Lamax X9.1 & Honda CB 500 S

PapaProject 2019/1 & 2019/2

2019. március 07. - oktata

Ma kaptam meg a LAMAX X9.1 kamerámat. Rögtön kipróbáltam a Brumival. Még tanulni kell. A kamerát, és a szerkesztést is. A Win10 saját szerkesztője könnyen kezelhető, de botrányosan lerontja a videó minőségét. Vagy nem, csak még nem állt össze a kamera-szerkesztés-közzététel szentháromsága.

 Íme a videó, ami itt található: https://youtu.be/KnJ1DTyx4q0 

Na, ezzel kezdődnek az újabb gondjaim, de majd megoldom...

 

Update másnap reggel: a kamera kicsomagolása utáni "nemteszt/nullásteszt" pancserteszt nagyon is tanulságos volt. Az "eredmény" minősége kicsit felbosszantott. Egyelőre nem fenyeget a "vlogger" státusz, illetve még sokat kell fejlődni a kielégítő szint eléréséhez. 

Néhány dolog, ill. megjegyzés a történésekhez. Túl sok az újdonság. Sem a kamera, sem a motor, sem a videószerkesztés, sem az online megjelenés nincs rendben. Sőt, még a "tescogazdaságos" Intel G4560 lelkű (amúgy szuper) számítógépem sem igazán százas. A kamera lencséjén még rajta van a védőfólia, nem igazán optimális az SDXC kártyám (benéztem, csak U1 és nem U3), még nincs lezongorázva a különböző felbontások és beállítások közötti különbség. Tök új, tényleg kibontás utáni első használat volt, gyáritól eltérő beállításokkal. Mert én okosabb akartam lenni. A videószerkesztéssel pedig nem véletlenül nem vacakoltam eddig. A legegyszerűbb, kéznél levő megoldást, a Win10 képszerkesztőjét használtam. Életemben először töltöttem fel videót a Facebookra és a YouTubera, nicknév nélkül, igazi nevemre sikerült. Majd korrigálom valahogy. A moci pedig lánc cserére vár, nem cibálom, tartok egy láncszakadástól. A hátsó fék is csak dísznek van rajta, kötelező KRESZ kellékként. Az időnként hallható rezonancia oka megvan, nem szerkezeti dolog. Már javítottam rajta, de a megoldáshoz le kell bontani a burkolatot, megvárom vele a melegebb időt. Egyébként pedig még csak alig 300 km-t mentem a Brumival, azt is késő téli - kora tavaszi körülmények között. A kamera a tükörre volt szerelve, ami nem igazán optimális, a gép hangjait felerősíti. Ugyanakkor így mikrofon nélkül nem lehet a videó alá beszélni. A  probléma megoldása még várat magára. Végül: nem éjjel kell belekapni hasonló "minden új" dolgok sorozatába. Mindezeket figyelembe véve nem is olyan lesújtó az egész, hanem egy tanulási folyamat első - vagy "nulladik" - lépése. Felállt a baba, de még nem jár, a futás pedig még jócskán odébb van.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://papaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr6714674621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása