Régebbi és újabb események - leginkább utódaimnak

Papa project

Papa project

Két és fél hónap utáni blogger

2019. január 01. - oktata

Eltelt 2,5 hónap a blog indítása óta, újév első napja vagyon. A műfaj egyértelmű, ez egy "énblog". Mindegy miről írogatok, lényegében magamról írok. Visszatekintve az elmúlt évekre (részben), de a mai mindennapjaim is benne vannak. Az elején a visszatekintésekkor döbbenetes volt a rejtett emlékek özöne. Nem döbbenetes, hanem szinte megsemmisítő. Vissza is fogtam magamat kicsit - de természetesen folytatom. 

Vannak témák, amelyekről nagyon is határozott véleményem van - de amiket kerülni fogok. Vagy legalább is törekszem kerülésükre. Ha megélem, majd utólag visszatérek rájuk - talán. Ezek különböző szempontokból "érzékeny" , vagy "megosztó" témák. Hogy senki se a lehető "legrosszabbakra" gondoljon, ilyen például az, hogy én nagyon nem vagyok hajlandó "mindent" elhinni, így például rohadtul nem hiszem, hogy annyi pedofil pap lenne, amiről szószátyárkodik a média. A nőnemnek pedig igen nagy tisztelője voltam és vagyok - de ettől még képes vagyok néha szidni a női mérnököket meg sofőröket - és dicsérni a csaj motorosokat! Ami tuti, hogy nem egyforma a biológiai - fizikai felépítésünk, és kicsit eltér az agyműködésünk is ennek következtében (szerintem). Ettől még imádom a nőket, akik esztétikai élvezetet nyújtanak azokat különösen, bár engem náluk is inkább az agyuk érdekel. A házasságnál jobb alternatívát pedig minden nyűgével egyetemben sem ismerek az együttélésre. Ez olyan, mint a demokrácia. De a politikát (pedig) hagyjuk - bár azért azt nem árt tudni, hogy legmocskosabb foglalkozásnak tartottam és tartom a mai napig (az ügyvédek mellett - bocs kedves érintett közeli rokonaim). 

Sok mindenről tervezek írogatni, irodalmi babérok megcélzása nélkül. Egy részét - egyfajta izgalmas kvázi "startupként" a maga nemében - "mese" formájában. De ez kicsit több energiát igényel, mint amint azt kezdetekben gondoltam.  

A mai "digitális világunkról" pedig annyit, hogy nélkülözhetetlennek, de veszélyesnek tartom, hasonlóan a mesterséges intelligenciához. Ettől még muszáj használni, és együtt kell élni a veszélyeivel is. Hasonló a helyzet a klímaváltozással is, utódainknak ez lesz a legnagyobb megoldandó lecke - tőlünk örökölve.

A lényeg azonban az, hogy próbáljuk meg a lehető legteljesebb életet élni. Ne hagyjuk lehetőleg soha, hogy rosszul érezzük magunkat a saját bőrünkben. Ez nem mindig egyszerű - de törekedni kéne mindenkinek rá. 

A bejegyzés trackback címe:

https://papaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr8214527120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása