Régebbi és újabb események - leginkább utódaimnak

Papa project

Papa project

Elszállt a drón...

Visszakerült bő 4 hónap után!

2018. december 29. - oktata

Karácsonyra vettem a Lidlben egy olcsó (6e) "Jamara" (német), jó tenyérnyi drónocskát, a "Nagypapa és az unokák" karácsonyi felcímkézéssel. Egész jónak tűnt, tanulni jó lesz. Négyszer vagy ötször sikerült feltölteni. Előbb a szobában ment, de a Mamát idegesítette. Jó idő volt, kimentem vele. Kezdtem érezni, had menjen. Jött egy pöff, és el is ment a szomszédba, a fekete fenyők tetejére. Elszállt... Valahol ott van elvileg, de a tetején, és nem látjuk. Tulajdonképpen azt sem tudom pontosan, hogy melyik fán landolt. Azóta volt jó kis szél, drón sehol. Jól felakadt valahová.

Természetesen a Lidlben már elfogyott. Majd egyszer jó 10 év múlva talán megint lesz, mint az Auriol időjárásállomás. (Vettem is abból azonnal, most végre volt, tavasszal a döglődő régi megy le Balatonra, az új meg a be lesz üzemelve itthon.)

A vége az lett, hogy az Auchanban vettem egy kicsit drágább drónt, háromszor nehezebbet és nagyobbat. Egy AX-14 kínait. Ennek mélyebb a zümmögése, mint a darazsak, Mamát idegesíti ez is. Pedig egyelőre a szobában száguldozok vele. Jó játék, ezzel még könnyebb lesz a kicsiknek tanulni. Persze most még nekem, most óvatosabb leszek. Folyt köv.

Update: ez tulajdonképpen egy Syma X5-ös, csak másképp felcímkézve és olcsóbban. Egyre jobban megy, bár kezdetben a kerti tavat célozva majdnem vízidrónt csináltam belőle. Most éppen a fenyők törzsei között bolyongok vele, már amikor éppen sikerül visszahoznom az utcafrontról...

Update 2019.05.03.: megkerült a Jamara! Két szomszéddal odébb volt egy fenyő tetején, a kertész találta meg és hozta vissza! És működik, még csak le sem merült az akksija bő 4 hónap után! Lesz mivel játszani az unokákkal.

A bejegyzés trackback címe:

https://papaproject.blog.hu/api/trackback/id/tr5914520956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása